Etykiety

Newsy (6) Zima (6) Bombki (5) Druty (5) Święta (5) Jesień (3) Robótki (3) Wzory (3) Candy (2) Nowy Rok (1) Wyróżnienia (1) Zwierzątka (1) chusty (1) skarpetki (1) Żarty (1)

Obserwatorzy

Jestem, młodą i zakręconą osóbką która odkrywa swoje pasje. Lubię sobie podłubać troszkę i mam nadzieję że będę coraz to więcej umieć :) Chwilowo nie mam zbyt wielu czasu na tą przyjemność, ale staram się poświęcić każdą wolną chwilę.

Jeśli Ci się coś podoba z moich prac i chcesz mieć tą rzecz to napisz do mnie na maila. Na pewno się jakoś się dogadamy :)

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam!
Jeśli chcesz użyć mojej treści bądź zdjęć wpierw proszę o informację!!

piątek, 7 listopada 2008

No to się zaczeło...

A więc zaczełam pisać blog :)

Mam nadzieje że się bedzie wszystkim podobał :) Bede stara się co jakiś czas coś nowego napisać :)

Aktualnie jestem w trakcie tworzenia poszewki na poduszke, z brązowego motka :) A jak tylko skończę zacznę prace nad pledem, coś co będzie idealne na jesienne i zimowe wieczory, mam też w zamiarze wstawić też coś o szalikach, czapkach itp na zimę ;)

A co się ma ukazać to proszę was o prośby co byscie chcieli zobaczyć i dowiedzieć się jak co zrobić ;)
Chciałabym też podstawy wstawić dla wszystkich zainteresowanych, co do wzorów moich robótek to zależy od was czy ktoś chciałby :)

Już wkrótce będzie koleny post z ukazaniem poduszki i postępów w pracy nad nią ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz