Etykiety

Newsy (6) Zima (6) Bombki (5) Druty (5) Święta (5) Jesień (3) Robótki (3) Wzory (3) Candy (2) Nowy Rok (1) Wyróżnienia (1) Zwierzątka (1) chusty (1) skarpetki (1) Żarty (1)

Obserwatorzy

Jestem, młodą i zakręconą osóbką która odkrywa swoje pasje. Lubię sobie podłubać troszkę i mam nadzieję że będę coraz to więcej umieć :) Chwilowo nie mam zbyt wielu czasu na tą przyjemność, ale staram się poświęcić każdą wolną chwilę.

Jeśli Ci się coś podoba z moich prac i chcesz mieć tą rzecz to napisz do mnie na maila. Na pewno się jakoś się dogadamy :)

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam!
Jeśli chcesz użyć mojej treści bądź zdjęć wpierw proszę o informację!!

środa, 19 listopada 2008

Szaliczek jeszcze gorący!

Jak chciał mój mężczyzna zrobiłam mu prosty szalik na drutach :P Wykonane ściągaczem pojedynczym a fredzle z moheru, ale nie wiem jakie dane włóczki, bo to z zapasów które mi zostawiła w spadku Mama....
 Wygląda następująco
 Szalik
oraz tu takie małe zbliżenie
 szalik - zbliżenie
Druty 7,0
Długość (bez frędzli ) 134 cm
Długość (z frędzlami) 154 cm
Włóczka:
100% akryl
100G/113m
Kolor 940
sztuk 2
Producent:
P.H.U. Mirosław Wnuk


No to biorę się za sweter dla ukochanego oraz za pled :)  Postępy w pracy już niedługo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz