Etykiety

Newsy (6) Zima (6) Bombki (5) Druty (5) Święta (5) Jesień (3) Robótki (3) Wzory (3) Candy (2) Nowy Rok (1) Wyróżnienia (1) Zwierzątka (1) chusty (1) skarpetki (1) Żarty (1)

Obserwatorzy

Jestem, młodą i zakręconą osóbką która odkrywa swoje pasje. Lubię sobie podłubać troszkę i mam nadzieję że będę coraz to więcej umieć :) Chwilowo nie mam zbyt wielu czasu na tą przyjemność, ale staram się poświęcić każdą wolną chwilę.

Jeśli Ci się coś podoba z moich prac i chcesz mieć tą rzecz to napisz do mnie na maila. Na pewno się jakoś się dogadamy :)

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam!
Jeśli chcesz użyć mojej treści bądź zdjęć wpierw proszę o informację!!

piątek, 31 grudnia 2010

Szczęśliwego Nowego Roku!!!!

Niech radość i pokój Świąt Bożego Narodzenia 
towarzyszy wszystkim przez cały Nowy Rok. 
Życzyę, aby był to Rok szczęśliwy w osobiste doznania, 
spełnił zamierzenia i dążenia zawodowe i społeczne 
oraz by przyniósł wiele satysfakcji z własnych dokonań.

dla wszystkich na tym świecie a jeszcze tak dla wszystkich robótkujących:

Aby wam szafa zawsze pęka od ilości schomikowanych motków,
Aby wam zawsze się włączało turbodoładowanie,
Aby wam wychodziła każda praca jaką stworzycie,
Abyście zawsze byli zadowoleni ze swoich prac i pękali z dumy!!

5 komentarzy:

  1. Dużo szczęścia i wielu robótkowych pomysłów w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego na cały nowy rok, mnóstwa pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielu cudownych rekodzieł ,wszystkiego Naj....

    OdpowiedzUsuń
  4. Spelnienia marzen i jak najwiecej dobrego w tym Nowym Roku zycze

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń