Etykiety

Newsy (6) Zima (6) Bombki (5) Druty (5) Święta (5) Jesień (3) Robótki (3) Wzory (3) Candy (2) Nowy Rok (1) Wyróżnienia (1) Zwierzątka (1) chusty (1) skarpetki (1) Żarty (1)

Obserwatorzy

Jestem, młodą i zakręconą osóbką która odkrywa swoje pasje. Lubię sobie podłubać troszkę i mam nadzieję że będę coraz to więcej umieć :) Chwilowo nie mam zbyt wielu czasu na tą przyjemność, ale staram się poświęcić każdą wolną chwilę.

Jeśli Ci się coś podoba z moich prac i chcesz mieć tą rzecz to napisz do mnie na maila. Na pewno się jakoś się dogadamy :)

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam!
Jeśli chcesz użyć mojej treści bądź zdjęć wpierw proszę o informację!!

piątek, 3 grudnia 2010

Moje bombki cz. 2

Zrobiłam kolejne bombeczki :-)






Chwilowo próbuję wszystkie kolory moich wstążek łączyć ze sobą w jakiś magiczny sposób :-) No mam zamiar ich jeszcze troszkę wyprodukować ale jak na złość zaczęło mi brakować szpilek :-( muszę poszukać w pasmanterii a jak nie to internet zostaje, ehhh :-(

Wprawdzie mistrzyń z forum Maranty nie dogonię, no ale i tak mam wielką radochę że to są moje własne bombeczki :-)

Pozdrawiam cieplutko w ten mroźny dzień :*

1 komentarz:

  1. Bardzo mi się podobają Twoje bombki. Będą pięknie wyglądać na choince :)

    OdpowiedzUsuń