Etykiety

Newsy (6) Zima (6) Bombki (5) Druty (5) Święta (5) Jesień (3) Robótki (3) Wzory (3) Candy (2) Nowy Rok (1) Wyróżnienia (1) Zwierzątka (1) chusty (1) skarpetki (1) Żarty (1)

Obserwatorzy

Jestem, młodą i zakręconą osóbką która odkrywa swoje pasje. Lubię sobie podłubać troszkę i mam nadzieję że będę coraz to więcej umieć :) Chwilowo nie mam zbyt wielu czasu na tą przyjemność, ale staram się poświęcić każdą wolną chwilę.

Jeśli Ci się coś podoba z moich prac i chcesz mieć tą rzecz to napisz do mnie na maila. Na pewno się jakoś się dogadamy :)

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam!
Jeśli chcesz użyć mojej treści bądź zdjęć wpierw proszę o informację!!

czwartek, 3 lutego 2011

Małe porządki

Wczoraj byłam w biedronce na małych zakupach i kupiłam sobie pokrowiec na ubrania o wym 60x40x30 cm za 4,49 zł.

Coś mnie podkusiło o popatrzyłam co mają w sprzedaży i właśnie zobaczyłam te pokrowce
 Jak przyjechałam zabrałam się za porządki. Oczywiście co mogłam znaleźć upchane pod łóżkiem i w moich szafkach?
Zgadza się motki różnego rodzaju. Do szafy bądź do walizek lepiej nie zaglądać <hahaha>
No więc wyciągłam motki Pearl kupione we wrześniu na wyprzedaży w Inter-fox'ie:
  Następnie zamówiłam po świętach troszkę włóczek z moherem na chusty z e-dziewiarki, zabawne jest to że spodziewałam się paczki po nowym roku a tu się okazało że w sylwestra dostałam paczkę:
 Parę dni temu też coś zamówiłam i niedawno paczkę dostałam z Inter-fox'u:
 No a teraz pochwalę się pokrowcem i jak go już zapakowałam, oczywiście już leży pod łóżkiem i super :)
 


To chyba na tyle na dziś :) a póki co zabieram się za robótkę :)

4 komentarze:

  1. Strasznie Ci zazdroszczę tych zakupów. :-)
    Zapraszam po wyróżnienie: http://kasiulkoweprace.blogspot.com/2011/02/kolejne-wyroznienie.html
    Pozdrawiam,
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie po wyróznienie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle skabów..
    Czemu opuściłaś bloga? Mam nadzieję, że to chwilowe, że wszystkow porządku i wrócisz tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć,

    zajmujesz się dzierganiem widzę.

    Jest jedna rzecz, która trochę mnie dziwi wśród polskich druciarek - tyle blogów, często chętnie robią rzeczy na zamówienie po cenach niemalże samego użytego materiału. A istnieje szybko rozwijający się, międzynarodowy rynek zbytu przez ebaya, etsy i różne takie... który chyba mija się z gustami polskich fashionistek najwyraźniej.

    Zagraniczne przykłady, które trzepią kasę:
    dressforlife
    creapulka
    mylovelyknittings4u/dykanya
    supertanya
    extravaganza
    modetempel
    tigrisina
    cozyknittings
    ladymohair
    strickolino
    hotmohair
    mohair-fuxx
    alanmancindys
    mohairmagic

    i wiele, wiele innych. A w ogóle to same ośrodki o jaki rynek chodzi ;)
    woolfreaks.de
    woolfreaks.org
    lovewool.com
    i znowu mnóstwo innych...

    Kwestia niewiedzy, narodowej awersji do moheru i podobnych do niego włóczek, czy o co chodzi, że Polki jeszcze nie widziałem żadnej Polki podbijającej ten w ostatnich 5 latach rynek rozwijający się niesamowicie szybko, obecnie jest wielokrotnie (kilkaset % co najmniej) większy, niż parę lat temu?

    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń