Etykiety

Newsy (6) Zima (6) Bombki (5) Druty (5) Święta (5) Jesień (3) Robótki (3) Wzory (3) Candy (2) Nowy Rok (1) Wyróżnienia (1) Zwierzątka (1) chusty (1) skarpetki (1) Żarty (1)

Obserwatorzy

Jestem, młodą i zakręconą osóbką która odkrywa swoje pasje. Lubię sobie podłubać troszkę i mam nadzieję że będę coraz to więcej umieć :) Chwilowo nie mam zbyt wielu czasu na tą przyjemność, ale staram się poświęcić każdą wolną chwilę.

Jeśli Ci się coś podoba z moich prac i chcesz mieć tą rzecz to napisz do mnie na maila. Na pewno się jakoś się dogadamy :)

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam!
Jeśli chcesz użyć mojej treści bądź zdjęć wpierw proszę o informację!!

niedziela, 12 grudnia 2010

Moje bombki cz. 4

Moje kolejne prace :D 

Pierwsza bombeczka zielono-czerwona (chyba nad satyną muszę jeszcze troszkę popracować) wykończona czerwoną brokatową wstążką :-)

Druga bombeczka czerwono-złota. Dwie brokatowe wstążki, dość ciasno upięte. Można powiedzieć że zaczynam już opanowywać robotę nad wstążkowymi bombaskami :D
Nad tą bombką bardzo się napracowałam, robiłam ją kilka godzin szpilkami 26mm gdyż innych chwilowo nie posiadam :-( A moje paluszki wyją z bólu :-( nożyczki nie ocenione w tej pracy gdyż nimi wciskałam szpilki do kuli, momentami ledwie szpilka się łapała - paluszki aż tak bolały jak próbowałam wcisnąć.
Myślę że bez ciężkiej pracy i odrobiny cierpienia nic nie może wyjść pięknie :-)

A więc czas na prezentację :-)



Pozdrawiam cieplutko w mroźny wieczór :* A wszystkim bardzo dziękuję za komentarze :*

PS. jak już będę miała 10 obserwujących zrobię moje pierwsze Candy ale najwcześniej po Nowym roku :-)

2 komentarze:

  1. śliczne bombki :-)

    Pozdrawiam gosias

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny sweterek ,a choinka ...taka pachnąca

    Iwona150

    OdpowiedzUsuń