Etykiety

Newsy (6) Zima (6) Bombki (5) Druty (5) Święta (5) Jesień (3) Robótki (3) Wzory (3) Candy (2) Nowy Rok (1) Wyróżnienia (1) Zwierzątka (1) chusty (1) skarpetki (1) Żarty (1)

Obserwatorzy

Jestem, młodą i zakręconą osóbką która odkrywa swoje pasje. Lubię sobie podłubać troszkę i mam nadzieję że będę coraz to więcej umieć :) Chwilowo nie mam zbyt wielu czasu na tą przyjemność, ale staram się poświęcić każdą wolną chwilę.

Jeśli Ci się coś podoba z moich prac i chcesz mieć tą rzecz to napisz do mnie na maila. Na pewno się jakoś się dogadamy :)

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam!
Jeśli chcesz użyć mojej treści bądź zdjęć wpierw proszę o informację!!

niedziela, 7 listopada 2010

Prażony popkorn

Przeczytałam na forum Maranty o wzorze na szydełko "Prażony popcorn"; powiem szczerze, że dość długo się zbierałam z myślą aby wykonać narzutkę na łóżko. No więc spróbowałam zrobić jeden kwadrat, myślę że nawet mi wyszedł :-)

Jak widać na obrazku tak to wygląda, Efekt końcowy powinien wyglądać następująco:





Szczerze? Bardzo mi się podoba, no ale tą narzutkę będę dość długo tworzyć gdyż po pierwsze do wymiarów mojego łóżka sporo trzeba tych kwadracików a dokładniej 170 :o, a co się wiąże z tym, sporo motków. Zamieszczam wzór dla tych którzy też mają ochotę ;-)




W sumie tych okrążeń ma być 8 na jeden kwadrat. Jeżeli ktoś potrzebuje pełnego opisu to mogę go zamieścić :-)

2 komentarze:

  1. ten wzór jest rozwiazaniem dla pewnej sukienki :) dzięki wielkie za ta inspirację

    OdpowiedzUsuń
  2. czy moge prosic o pełen opisik :)

    OdpowiedzUsuń