Etykiety

Newsy (6) Zima (6) Bombki (5) Druty (5) Święta (5) Jesień (3) Robótki (3) Wzory (3) Candy (2) Nowy Rok (1) Wyróżnienia (1) Zwierzątka (1) chusty (1) skarpetki (1) Żarty (1)

Obserwatorzy

Jestem, młodą i zakręconą osóbką która odkrywa swoje pasje. Lubię sobie podłubać troszkę i mam nadzieję że będę coraz to więcej umieć :) Chwilowo nie mam zbyt wielu czasu na tą przyjemność, ale staram się poświęcić każdą wolną chwilę.

Jeśli Ci się coś podoba z moich prac i chcesz mieć tą rzecz to napisz do mnie na maila. Na pewno się jakoś się dogadamy :)

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam!
Jeśli chcesz użyć mojej treści bądź zdjęć wpierw proszę o informację!!

niedziela, 21 listopada 2010

Zima za pasem

Zima już niedługo a robota u mnie wre...

 Czysty przykład? Auto zapchane pieńkami




Mój Tata z moich Mężem ścinali drzewa na szkole i jak widać coś z dostawy przyjechało do nas :-)
W ogródku trzeba było uruchomić Husqvarne i do tego siekierka i jazda...
Ojj plecki bolały później :-( a jeszcze kilka pieńków zostało do przerobienia :-( Oprócz tego mam jeszcze do przerobienia troszkę chrustu. Muszę przyznać że mój szczeniaczek Reksio bardzo pomagał Pani i roznosił chrust gdzie się dało...

Bardzo mało tego, a dokładniej dwie paki ducato maxi :-(  jak widać w tle udało mi się troszkę zająć tujami i bukszpanami przy okazji
Można powiedzieć, że na zimę są przygotowane. Oprócz tego porządki w ogródku uważam za zakończone i jedno z głowy. Ojjj czasu ciągle brak i nie mogę się za bardzo zająć robótkami ale udaje mi się dziennie z 30 minut znaleźć kosztem snu :-(
Muszę się jednym pochwalić! Mój M. przygotował sam dziś obiadek dla nas :-o wprawdzie nie był to niedzielny obiadek ale z drugiej strony gołąbki zawsze pasują :-) Postaram się niedługo jakieś fotki aktualnych robótek powrzucać :-)
Na studiach totalne zawirowanie i nauki jest troszkę :-( szkoda że doba nie jest dłuższa :-(

No nic pozdrawiam wszystkich cieplutko

Ps. Podobno w środę ma padać śnieg!! O rajusiu <płaczę>

1 komentarz:

  1. no tak masz troszkę roboty, no nic czekam na zdjęcia robótek! pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń