Etykiety

Newsy (6) Zima (6) Bombki (5) Druty (5) Święta (5) Jesień (3) Robótki (3) Wzory (3) Candy (2) Nowy Rok (1) Wyróżnienia (1) Zwierzątka (1) chusty (1) skarpetki (1) Żarty (1)

Obserwatorzy

Jestem, młodą i zakręconą osóbką która odkrywa swoje pasje. Lubię sobie podłubać troszkę i mam nadzieję że będę coraz to więcej umieć :) Chwilowo nie mam zbyt wielu czasu na tą przyjemność, ale staram się poświęcić każdą wolną chwilę.

Jeśli Ci się coś podoba z moich prac i chcesz mieć tą rzecz to napisz do mnie na maila. Na pewno się jakoś się dogadamy :)

Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam!
Jeśli chcesz użyć mojej treści bądź zdjęć wpierw proszę o informację!!

wtorek, 30 listopada 2010

Moje bombki

I ja uległam świątecznemu nastrojowi :-) zrobiłam moje pierwsze dwie bombki za pomocą wstążek. Zostały jeszcze 24 dni do świąt. A jak znamy życie to wszystko zaraz zleci i już będą święta. Mam nadzieję że się z prezentami wyrobię :-)

W przypadku sweterka męża nadrobiłam już sporo rzędów znaczy się już 48 od pach (ufff) ale roboty nadal sporo jest. Teraz robię mintenki w międzyczasie, jest to mała robótka i na szczęście można wszędzie wziąć...
Szalik chwilowo stoi, tak samo skarpetki. No niestety ciągle brak czasu, a jak zazwyczaj miałam czas wolny w weekendy tak ostatnie dwa spędziłam na uczelni. Z moją grupą kręcimy film, ma to być film krótkometrażowy. W ten weekend mają się już zacząć zdjęcia, już po próbach. Mam nadzieję że to wyjdzie jakoś lepiej jak super :-)

No nic rozpisałam się to teraz krótka prezentacja moich dwóch bombek :-)





Pierwsza bombka jest stworzona z dwóch wstążek brokatowych - złotej i granatowej (choć bardziej wygląda jak srebro w rzeczywistości)
Druga bombka jest stworzona z jednej złotej brokatowej wstążki i z drugiej satynowej czerwono-różowej wstążki.

Co do wstążeczki mocującej nie jestem pewna ale na szczęście zawsze można zmienić zdanie :-)

To na tyle na dziś, do następnego razu :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz